Jump to content

BAWSAQ Offline


MrJurrian

Recommended Posts

Ik weet niet zo goed of ik het hier of in de General sectie moet posten. Alvast mijn excuses als het niet klopt.

Mijn vraag is echter. Ik heb al sinds dat ik het spel heb dat ik de BAWSAQ niet kan gebruiken. 'The market is down for maintenane' staat er.

Opzich geen ramp, maar wel als ik met de Assassinations van Lester geld wil verdienen op de beurs. Iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan? Of is het een fout van het spel zelf?

Dank!

Bewerkt: door MrJurrian
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je dit eerst vrijspelen met een missie van Lester vóór de Assassintions missies. De assassinion missies zijn trouwens bedoeld voor de Liberty City Stock Market, een andere beurs dus.

Ik heb de Storyline al uitgespeeld en heb al twee Lester-missies gedaan. Op deze pagina staat dat ik ook aandelen op de BAWSAQ moet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ook je xbox live account gekoppeld aan de social club?

PSN wel ja. Tenminste. Ik krijg boven de radar constant meldingen wat mijn vrienden aan het doen zijn en ik kan gewoon inloggen op rockstargames.com/socialclub en dan zie ik zelfs een logo van PSN staan met de naam van mijn PSN iD staan. Dus lijkt me dat 'ie wel gekoppeld is?


Ik heb precies hetzelfde en ik erger me er eerlijk gezegd een beetje aan omdat je met sommige missies van Lester wél de BAWSAQ nodig hebt.

Ja vervelend. Snap er niks van. Terwijl ik toch best wel wat centen wil hebben.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...