Jump to content

Invoeren IV-cheats


Dotz

Recommended Posts

Telefoonboek- klik op vierkantje. Of de XBOX 360 soortgelijke welke ik niet weet..

Dat zou de X(Blauw) dan zijn

Klein beetje off-topic hier, maar de knoppen op de telefoon hebben de kleur van de knop die je moet drukken op de controller. Heeft me ook heel veel tijd gekost om dat uit te knobbelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg ik dat? Volgens mij niet. Het was ook meer als een grapje maar vooruit ik zal het even voor je uitleggen: Ik bedoelde: Als GTA V voor de pc is, dan kunnen ze die kleuren van de apps niet aan een toets koppelen :7 zoals bij de ps3/xbox. Naja. .was gwn leuk als grapje. Niet zo moeilijk over doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg ik dat? Volgens mij niet. Het was ook meer als een grapje maar vooruit ik zal het even voor je uitleggen: Ik bedoelde: Als GTA V voor de pc is, dan kunnen ze die kleuren van de apps niet aan een toets koppelen :7 zoals bij de ps3/xbox. Naja. .was gwn leuk als grapje. Niet zo moeilijk over doen.

Ik doe niet moeilijk. Ik vroeg je alleen een onduidelijke stelling nader toe te lichten. Jij moet je niet zo aangevallen voelen, ik beweer namelijk helemaal niet dat jij hebt gezegd dat GTAV voor de PC verschenen is.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat iemand je ''grap'' daadwerkelijk grappig vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg ik dat? Volgens mij niet. Het was ook meer als een grapje maar vooruit ik zal het even voor je uitleggen: Ik bedoelde: Als GTA V voor de pc is, dan kunnen ze die kleuren van de apps niet aan een toets koppelen :7 zoals bij de ps3/xbox. Naja. .was gwn leuk als grapje. Niet zo moeilijk over doen.

Ik doe niet moeilijk. Ik vroeg je alleen een onduidelijke stelling nader toe te lichten. Jij moet je niet zo aangevallen voelen, ik beweer namelijk helemaal niet dat jij hebt gezegd dat GTAV voor de PC verschenen is.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat iemand je ''grap'' daadwerkelijk grappig vond.

Het was ook niet mijn intentie dat ze het grappig moeten vinden. Ik vond het leuk om te zeggen zoals al eerder vermeld. En dat beweer je niet? Je maakt er wel een verwijzing naar.

Edit: oh btw, ik moet me niet zo aangevallen voelen? Jij hoeft niks voor mij te beslissen jongetje..

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Waar twee volwassen personen wel niet geïrriteerd over kunnen raken :7

Zal denk ik wel een EE zijn, zou niet weten waarom het een fout in het script is. Valt wel een beetje op dat het alleen bij die nummers is, leuk gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...