Losqualo Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Was eens benieuwd of iemand al een 5* wanted level heeft kunnen wegwerken? Ik heb het nog niet echt geprobeerd, maar de politie lijkt me in elk geval heel wat moeilijker af te schudden dan in GTA IV. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 gewoon in de bosjes gaan staan Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 (bewerkt) Met behulp van de metrotunnel in aanbouw. Click here to view the SnapMap (de ingang is daar onder een v/d aangegeven bruggen) Maar het is idd wel wat lastiger dan in 4 Hier zijn de foto's van de auto waarin ik de politie heb afgeschud (gejat van de FIB ) Bewerkt: 30 september 2013 door tommie59 Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Werkt niet. Politie zal jouw kant opgaan, alsof ze alwetend zijn Ik ben al eens een 5sterren wanted level kwijtgeraakt door in de tunnel die nog gebouwd wordt te gaan Reageren
Losqualo Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ja, die tunnel is inderdaad best voor de hand liggend. Komende dagen eens wat uittesten wat nog allemaal mogelijk is Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Hierzo! Ik heb toen een straaljager gejat maar werd uit de lucht geschoten, en was dood. En mijn Wanted was weg! Reageren
Losqualo Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Hierzo! Ik heb toen een straaljager gejat maar werd uit de lucht geschoten, en was dood. En mijn Wanted was weg! Lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.