Jump to content

Stockmarket


Herzensburger

Recommended Posts

Zou je kunnen doen, maar heel veel winst ga je niet maken.

hoe dan wel ik heb de lester missie al gehad wat is nu het beste om te kopen , ik denk eraan de laatste missie starten dan opnieuw beginnen en het DAN GOET doen met lester
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om deze pagina door te nemen

Dat van wachten met Franklin en de Lester Assassination missie's werkt helaas niet, dat is een Fout in die Wiki

wat je na de 1ste heist krijgt is voor M gemiddeld 700k, samen incl Trevor kom je dan denk ik op een totaal van 1,3mlj? voor je die missie's Moet! spelen

*FTR: ik heb met Trevors Heist voor de zeebodem variatie gekozen ipv het scheepsruim ...dan zou dat miljoenen moeten schelen ?

Link to comment
Delen op andere websites

*FTR: ik heb met Trevors Heist voor de zeebodem variatie gekozen ipv het scheepsruim ...dan zou dat miljoenen moeten schelen ?

Bij Trevors heist krijg je in geen enkel geval geld, aangezien het wapen wordt teruggelegd ;)

Je kunt de eerste huurmoord inderdaad niet overslaan, maar de daaropvolgende vier wel. Daarom wordt aangeraden te wachten met die huurmoorden, aangezien je aan het eind van de storyline ongelooflijk veel geld hebt (en je dus ook meer winst kan maken).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

bijna necroposting ...idd daar kwam ik dus ook later achter , maar met pisswasser is het totaal vandaag toch al meer dan 230mlj, ik moet de golfbaan enzo nog wel kopen ;)

*pisswasser nog steeds aanbevolen btw

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...