Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik snap niks van de stock market (lsc) en bawsaq doet het steeds niet bij mij en ik snap NIKS VAN DE STOCK MARKET NIGGA Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 (bewerkt) Ik raad je aan om deze pagina door te nemen Bewerkt: 30 september 2013 door Dipsie8 Reageren
Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik had de lester missies algedaan voor dat ik hier van af wist en aleen lsc doet het BAWSAQ niet Reageren
Svenie Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik had de lester missies algedaan voor dat ik hier van af wist en aleen lsc doet het BAWSAQ niet Op de BAWSAQ pagina staan algemene tips wat het verhandelen van aandelen betreft, misschien toch even doornemen. Reageren
Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Oké , dus het verzekerings bedrijf kopen en dat "losgaan" en dan verkopen Reageren
GtaSaModda Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Zou je kunnen doen, maar heel veel winst ga je niet maken. Reageren
Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Zou je kunnen doen, maar heel veel winst ga je niet maken. hoe dan wel ik heb de lester missie al gehad wat is nu het beste om te kopen , ik denk eraan de laatste missie starten dan opnieuw beginnen en het DAN GOET doen met lester Reageren
Salvador_NL Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik raad je aan om deze pagina door te nemen Dat van wachten met Franklin en de Lester Assassination missie's werkt helaas niet, dat is een Fout in die Wiki wat je na de 1ste heist krijgt is voor M gemiddeld 700k, samen incl Trevor kom je dan denk ik op een totaal van 1,3mlj? voor je die missie's Moet! spelen *FTR: ik heb met Trevors Heist voor de zeebodem variatie gekozen ipv het scheepsruim ...dan zou dat miljoenen moeten schelen ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 *FTR: ik heb met Trevors Heist voor de zeebodem variatie gekozen ipv het scheepsruim ...dan zou dat miljoenen moeten schelen ? Bij Trevors heist krijg je in geen enkel geval geld, aangezien het wapen wordt teruggelegd Je kunt de eerste huurmoord inderdaad niet overslaan, maar de daaropvolgende vier wel. Daarom wordt aangeraden te wachten met die huurmoorden, aangezien je aan het eind van de storyline ongelooflijk veel geld hebt (en je dus ook meer winst kan maken). Reageren
Salvador_NL Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 bijna necroposting ...idd daar kwam ik dus ook later achter , maar met pisswasser is het totaal vandaag toch al meer dan 230mlj, ik moet de golfbaan enzo nog wel kopen *pisswasser nog steeds aanbevolen btw Reageren
freestyla Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Oké heb de story line uitgespeeld dus ga nu de lester assassinations doen en cashen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.