rmeijer18 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Een klein en kort vraag omtrent het gedoe over geld.. Hoor namelijk van verschillende mensen dat wanneer iemand jou straks vermoord in GTA Online ze al jou geld meekrijgen of een groot gedeelte hiervan. Nu is mijn vraag dus is er een manier om dit geld op je bank ofzo te storten? Namelijk geen zin om mijn miljoenen aan z'n snot jong te verliezen die even grappig denkt te zijn.. Alvast bedankt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 1, mag verplaatst worden naar het Online sub-forum. 2, dit is bekend en mogelijk! Reageren
rmeijer18 Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ah oke, dit is dus alleen mogelijk wanneer je in Online zit? Reageren
Niiek Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ja, het is alleen voor Online. Als ik het me goed herriner kan je geld storten via je telefoon, ATM's en door naar de banken zelf te gaan, maar ik weet het niet precies meer Reageren
Joriz Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ja je kan het geld via een ATM op je bankrekening zetten zodat het veilig staat en niemand behalve jij er bij kan. Reageren
Faex Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Maar onderweg naar de ATM Kan het ook.. Maar ze kunnen niet aan je zien of je veel geld bij je hebt lijkt me? Reageren
johanhummer Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 dat lijkt me niet nee , hoop het in ieder geval niet Reageren
Dexist Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Drop je al je geld als je gedood wordt? Reageren
johanhummer Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 ik zou zeggen vind het uit morgen Reageren
--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Hehe, dat betekend lekker jagen op de andere mensen Reageren
Marakus Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Haha gewoon met je Crew bij de ATM's gaan staan en iedereen opwachten "zo gaan we pinnen meneertje...?!" Reageren
wzrdbram Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 1, mag verplaatst worden naar het Online sub-forum. 2, dit is bekend en mogelijk! Zijn daar niet gewoon Moderators voor om dat te zeggen ? >>> Door Kloep: Klopt, maar van Mod-gedrag zijn we ook niet gediend.<<< Reageren
KRS-one_ Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Je kan het ook gewoon doen via je gsm, gewoon op het internet gaan via je gsm en dan inloggen op je bank account. Reageren
leon123 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Waar zitten al die ATM's nou eigenlijk? Ik ben er nog geen 1 keer 1 tegengekomen. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Houd SELECT lang ingedrukt. Dan krijg je een extra snelmenutje waarmee je snel een waypoint kan maken naar oa. ATM en Los Santos Customs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.