ilkay98 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik speel al een tijdje Gta V en ik vroeg me zo af hoe je eigenlijk tegen iemand moet praten of terug praten weet iemand het misschien? zou wel vet zijn. MVG ilkay98 Reageren
Entiendo Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Vlakbij diegene staan en dan pijltje naar rechts drukken. Reageren
ilkay98 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Dankjewel man het werkt echt vet Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Kijk wel uit tegen wie je wat zegt. Ik zei met Franklin 2x wat tegen zo'n Ballas gassie, en voor ik het wist stond ik met 10 man te knokken. Reageren
ilkay98 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Hahaha ja dat is ook bij mij gebeurd vandaag Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik werd zonder wat te zeggen in elkaar geslagen door travestieten. Eerst stonden er homo's voor de homoclub, maar die liepen weg toen ik bij ze ging staan. Toen ik een stukje heen en weer reed stonden er stravestieten en toen zei er eentje "you have the wrong girl". Reageren
ilkay98 Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Bij mij zei franklin ook f*k you tegen een politie agent en voor ik het wist had ik het hele politie korps achter me aan hahahha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.