Legenderion Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Net hele spel uitgespeeld met 0 death(s) en blij met mn keuze op t einde klaar voor GTA ONLINE! jullie ook?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 0 deaths in GTA? Free roam jij nooit ofzo?! Alleen tijdens het leren vliegen ben ik meerdere malen tegen de grond / gebouw aangevlogen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrJurrian Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Welke keuze hadde gij gemaakt dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Net hele spel uitgespeeld met 0 death(s) en blij met mn keuze op t einde klaar voor GTA ONLINE! jullie ook?! Dan heb je denk ik niet de random missions allemaal gespeeld, of wel? Zo had ik er een met Franklin waarbij 2 overvallers mij vroegen hun getaway driver te zijn. Eenmaal op de plaats van bestemming stapten ze uit en openden ze direct het vuur. Met Michael dacht ik galant te zijn door 'n om hulp schreeuwend chicky te helpen. Haar vriendin zou in elkaar geslagen worden, dus ik dacht wacht ff .... ik pak die #&%$ wel ff an. Loop ik achter d'r aan, zo 'n ambush in. Voordat ik m'n pistool had lag ik al dood op de grond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.