Krikke1992 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Hallo allemaal! Ik weet niet of dit al geweten is maar ik heb daarstraks tijdens het spelen ondervonden dat wanneer je met een bepaald personage speelt (Michael in mijn geval) en je rijdt zijn auto vol deuken, je simpelweg even hoeft te switchen van character en dan terug naar het eerste character. Dan zal je zien dat de auto waarin hij zit volledig gerepareerd is, kostenloos uiteraard. Altijd leuk als je niet graag met een kapotte wagen rijdt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Dit heeft R* echter al doorzien, en wordt meteen met de update van Online opgelost worden. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 je kan ook een off road race doen als je dan klaar bent staat je auto helemaal gefixed aan de finish lijn Reageren
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Handmatig saven via je mobieltje en deze savegame meteen laden zorgt er ook voor dat je op dezelfde plek in dezelfde auto zit alleen dan zonder deuken. Die is vooral handig tijdens de lastige stuntjumps Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik zou zeggen, Koop Los Santos Customs in Blaine County. Dan is ALLES daar gratis. Wel enkel daar, en voor de persoon die het gekocht heeft. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Voor Franklin dus, want dat is (volgens mij) de enige die dat kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.