HA5H Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Voor mij is online er nog niet? hoe kan jij je character maken dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Hoe is het customizen van je character Haakontje? Kan je veel dingen veranderen en heb je veel keuze wat dat betreft kleding enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik moet toch nog echt een paar uur wachten voordat ik thuis ben Kga, denk ik, één of andere Franklin-like character maken. Vond hem, en zijn hele omgeving, wel het meest leuke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Net ook even mijn character aangemaakt en godsallemachtig, wat werkt dat onhandig. Menu's zijn onduidelijk en laten zich vreemd besturen, en op dit punt in het spel kun je nauwelijks iets aan je personage veranderen. Ik hoop dat als ik ingame ben de boel allemaal wat lekkerder loopt en de opties zich op hemelse wijze aan mij zullen openbaren. We gaan het zien, maar helaas wel pas op het moment dat ik daadwerkelijk een server binnenkom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Mag je vanaf het begin kiezen uit een aantal auto's voor je persoonlijke bak, of moet je deze kopen ingame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik kan niet connecten. Contstant: Cant connect to Grand Theft Auto Online. Try again later. Ik probeer nu al bijna 2 uur vergeefs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoneFlow Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) GTA online is tot nu toe wel een redelijke tegenvaller. Het customizen van je character als je begint is totaal niet overzichtelijk. Je kunt bijna onmogelijk een character naar eigen wens maken zonder een kwartier te prutsen. Verder zijn de servers natuurlijk overbelast, maar dit hadden we natuurlijk wel verwacht.. Hopelijk kan ik vandaag nog een fatsoenlijk potje online uitproberen. Bewerkt: 1 oktober 2013 door BoneFlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik.vind het character maken nogal vaag. En ik hoop dat ik vandaag of morgen toch echt gwn kan spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Is idd een enorm strange systeem.... Je moet eerst je grootouders kiezen, maar deze kan je amper tegoei bekijken... :s Echt enorm moeilijk dus om een karakter te maken dat min of meer op jezelf gelijkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik heb onderhand eventjes online kunnen spelen. Mijn character, Jacob, rijdt meteen in stijl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.