Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Mijn poppetje ziet eruit als Kurt Cobain met een drugs probleem. Dat bevalt me trouwens wel. Reageren
Proliner Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Kei lelijk durf hem hier niet te posten. Vind het ontwerpen van je personage een beetje tegen vallen. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Mijn poppetje ziet eruit als Kurt Cobain met een drugs probleem. Dat bevalt me trouwens wel. Die wil ik zien. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Kei lelijk durf hem hier niet te posten. Vind het ontwerpen van je personage een beetje tegen vallen. Ik heb ook gewoon randomize geramt tot ik iets kreeg wat wel leuk is. Zo vaak zie je eigen gezicht toch niet. Kleding is waar je origineel en uniek kan zijn Reageren
DutchBonanza Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Dit ben ik, met op de achtergrond mijn eerste auto. Nog niet lang genoeg online kunnen blijven om meer te doen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 (bewerkt) Dit is een foto van mijn character en zijn Hexer na een stukje cruisen: Bewerkt: 4 oktober 2013 door TalkingPear Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 (bewerkt) nieuwe char gemaakt, met mijn nieuwe Buffalo. Moet zeggen dat ik deze bak lekker vind rijden dus opnieuw gejat voor eerste auto. Bewerkt: 7 oktober 2013 door Dragon__rage Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik ben de linker. Vind alleen de mond heel lelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik John Marston als vader heb gekozen. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 (bewerkt) dit ben ik in mijn garage die bij mijn 400duizend dollar huis hoort en dit is het uitzicht Bewerkt: 8 oktober 2013 door WilsKracht Reageren
Dyaroon Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Met een van me crew-members en een hoer... in me Crib.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.