BrammetjeBont Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Bij de missie dat Madd dog van het dak afpringt lukt er iets niet. als hij spring van ik hem keurig op. hij heeft dan nog de helf van zijn levensbalk. dan wil ik wegrijden en dan gaat hij dood! wat doe ik verkeerd? ik hebt geen riot cheat gebruikt.... Bewerkt: 16 juli 2005 door BrammetjeBont Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Je moet rustig rijden en niet botsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ja, en hem er goed in laten vallen.... En dan ook echt goed, EN als je botst gaat hij inderdaad dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 De walktrough van GTAgames van de missie Madd Dogg Daar staan tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 maar ik bots niet:) hij gaat na 5 seconden dood als hij in die bak ligt :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 maar ik bots niet:)hij gaat na 5 seconden dood als hij in die bak ligt :ph34r: Anders als je het op de PC hebt dan kan je een filmpje maken van dat met Fraps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 tja hij moet wel IN de bak liggen hè! (en niet op de motorkap zoals bij mij) maarja,als hij binnen 5 seconden dood is als hij IN die bak ligt? miss een bug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hi ligt gewoon in de bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Heb jij hem nu op de PS2 of PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 pc, maar heb er net 1 filmpje gemaakt met fraps van 10sec.....zonder geluid... 50mb :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Save Game Hulp. Zet daar je save Game neer met Rapidshare Want ik zie dat je ean save probleem hebt. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.