Variano Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik heb juist een strangers and freaks quest gestart en moet spaceship parts vinden , en het zegt dat het normaal op de map moet verschijnen maar er verschijnt niets op de map Weet iemand wanneer dat op de map komt ben al een kwartier bezig en nog niets gevonden ps: Antwoord in spoilers Reageren
Ak47 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Dit is geen spoilerachtig antwoord, je kan op de social club helemaal onderaan bij de stats zien waar alle (on)gevonden collectibles liggen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik heb nog geen enkele collectible gezien die bij mij op de map verscheen op de submarine parts na. Met de uitzondering dat deze alleen verschijnen als je er in de buurt bent. Als je op zoek bent naar de Spaceship parts kan je ook gebruik maken van deze map op WikiGta. Reageren
Variano Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 moet je die alle 50 hebben voor die opdracht van die gast? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Ja. Het telt ook mee voor de 100% checklist en je krijgt er de achievement/trophy 'From Beyond The Stars' voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.