Jump to content

Garage bug fixed?


ShiftYZz

Recommended Posts

De garage bug is voor zover ik weet gefixed, ook is er een klein nieuwtje bij Los Santos Customs wat je vast wel opvalt. Oh, en ook op het ingame internet, en met de sms'jes zijn dingen gepatched.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het na de patch zit, maar klopt het dat je in de hangaar van Trevor in de woestijn maar een vliegtuig tegelijk kan storen? Bij de helipad daar krijg ik de optie om van voertuigen te wisselen (ookal staat alleen de the lost heli er), maar bij de hangaar zie ik alleen dat alle aangeschafte en gestolen voertuigen hier worden opgeslagen. Als ik het geshowde vliegtuig naar binnen rij, zodat mijn nieuwe vliegtuig erbij kan, dan saved hij alleen het laatst aangeraakte voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

De garage bug is voor zover ik weet gefixed, ook is er een klein nieuwtje bij Los Santos Customs wat je vast wel opvalt. Oh, en ook op het ingame internet, en met de sms'jes zijn dingen gepatched.

Wat is er dan veranderd? Heb geen GTA V en wil het graag weten :puh::7

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het na de patch zit, maar klopt het dat je in de hangaar van Trevor in de woestijn maar een vliegtuig tegelijk kan storen? Bij de helipad daar krijg ik de optie om van voertuigen te wisselen (ookal staat alleen de the lost heli er), maar bij de hangaar zie ik alleen dat alle aangeschafte en gestolen voertuigen hier worden opgeslagen. Als ik het geshowde vliegtuig naar binnen rij, zodat mijn nieuwe vliegtuig erbij kan, dan saved hij alleen het laatst aangeraakte voertuig.

Ok, ik heb een Hydra daar staan. Verder hoef ik niks en volgens mij kan je er ook maar 1 neerzetten ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het na de patch zit, maar klopt het dat je in de hangaar van Trevor in de woestijn maar een vliegtuig tegelijk kan storen? Bij de helipad daar krijg ik de optie om van voertuigen te wisselen (ookal staat alleen de the lost heli er), maar bij de hangaar zie ik alleen dat alle aangeschafte en gestolen voertuigen hier worden opgeslagen. Als ik het geshowde vliegtuig naar binnen rij, zodat mijn nieuwe vliegtuig erbij kan, dan saved hij alleen het laatst aangeraakte voertuig.

Ok, ik heb een Hydra daar staan. Verder hoef ik niks en volgens mij kan je er ook maar 1 neerzetten ook.

Ik heb nu ook een Hydra daar staan. Weet je ook of die telkens opnieuw spawnt? Dat had ik nog niet kunnen proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Fix for interface issues when using Internet on the cell phone after completing the game, or during a mission replay
  • Fix for the Vanilla Unicorn occasionally becoming locked
  • Fix for issues where the character’s money could drop below zero and become stuck there
  • Fix for the Epsilon Program missions not progressing properly after delivering some cars
  • Fix for issue where the Atomic Blimp sometimes does not appear as a phone contact for Collector’s Edition owners
  • Fix for issues with saved vehicles going missing, or losing their upgrades
  • Fixes for several map escape and collision issues along with other various bug fixes

Aldus Rockstargames via hun newswire. Dit betekend dus dat je weer met een gerust hart al je voertuigen in je garage kan opslaan en kan upgraden. Vind ik wel een fijn gevoel om te hebben. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...