Jump to content

Protagonist doodschieten


Faex

Recommended Posts

Geen idee, nog niet geprobeerd. Denk trouwens niet dat het kan. In de missie waarin je Jimmy moet redden van Michaels boot, kun je Franklin iig niet doodschieten. Niet dat ik dat bewust geprobeerd heb, maar ik weet zeker dat ik 'm meermaals geraakt heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een personage als je die tegenkomt buiten de missies om niet doodschieten!

Maar je kan ze wel doden! door bijvoorbeeld een granaat vlak bij hun te laten ontploffen.

En dit gebeurt er waneer je een personage doodt:

als je bijvoorbeeld als michael trevor doodt, dan krijg je even later een sms van trevor met wtf.. what did you do man o.i.d en dan moet jij zijn ziekenhuiskosten betalen! Je krijg hier vaak grappige dingen uit, je kan ook ander personages vermoorden en zien wat hun respons daar op is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een missie dat Franklin werd weggestuurd op de motor door michael. Toen switchte ik even later van Michael naar Franklin en toen reed ik terug. Toen kreeg ik ook wat opmerkelijke reacties elke keer dat ik switchte en terugkeerde. Franklin ging elke keer automatisch weer weg nadat je terug naar michael switchte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...