Jump to content

Verhuizer was te lui me auto mee te nemen


xicow

Recommended Posts

Ik zit met een dingetje, een aantal dagen geleden ben ik verhuisd met franklin van m'n pauper crib naar die mooie villa, allemaal leuk en aardig, de auto en de motor gingen mee, maar de auto die in me garage stond niet.

Ik kan de garage ook niet meer in. Ben ik die auto gewoon kwijt? Das dan balen... xd.

En heeft iemand een duidelijke uitleg hoe dat nou werkt qua auto's? Dat als je hem achterlaat dat je hem weer op kan halen? En de standaard auto's?

Ik weet qua standaard auto's:

Franklin; buffalo/motor

Micheal: Audi a6 achtig / ??

Trevor: pickup / ??

Tnx alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 'n auto achterlaat die je gekocht of gecustomized hebt dan komt hij weer in je 4-car garage te staan, of .... hij wordt weggesleept en dan kun je 'm tegen betaling van $250,- ophalen bij het politiebureau naast de impound waar je met Franklin en Tonya de takelwagen ophaalt.

Wat die auto in de garage bij Franklins oude huis betreft ben ik bang dat je die idd kwijt bent. Echter komen er in het spel nog 'n aantal Franklin missies die bij z'n oude huis starten. Met wat mazzel kun je dan ook die garage weer in, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Even een enorme bump, maar heb vet lang niet gespeeld (druk).

Ben nu weer aan het spelen en had dus de volgende vragen:

1. Als je gevonden/gestolen auto's in je garage opslaat, en je haalt ze eruit, en ze gaan kapot of je verlaat ze zijn ze weg toch?

2. Gekochte auto's komen weer in je garage of in die sleep loods? (antwoord heb ik al van hierboven) << ja dus

3. de auto's van je personage houd je altijd?

4. Dus het kopen van auto's heeft wel echt voordelen?

Simpele ja/nee volstaat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een enorme bump, maar heb vet lang niet gespeeld (druk).

Ben nu weer aan het spelen en had dus de volgende vragen:

1. Als je gevonden/gestolen auto's in je garage opslaat, en je haalt ze eruit, en ze gaan kapot of je verlaat ze zijn ze weg toch?

2. Gekochte auto's komen weer in je garage of in die sleep loods? (antwoord heb ik al van hierboven) << ja dus

3. de auto's van je personage houd je altijd?

4. Dus het kopen van auto's heeft wel echt voordelen?

Simpele ja/nee volstaat :)

ja, ja, ja en ja

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een toevoeging op je laatste vraag:

Je kunt op een auto met mindere waarde (slomer, minder 'mooi') wel een verzekering en tracker zetten en dit heeft dus weinig verschil met een gekochte auto. Je zult waarschijnlijk niet genoegen nemen met de wat goedkopere auto's, zeker als je wat meer geld hebt, dus is het dan juist wel een voordeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt het gewoon raar dat je dat oude huis van Franklin niet mag houden. Is toch mooi? 2 safehouse? Rockstargames heeft gewoon

te weinig safehouses in gta V gestopt. Ja, in Online heb je er veel maar dan mag je er maar 1.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...