ShiftYZz Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Hallo Allemaal, Ik vroeg me af wat volgens jullie de fijnste en de snelste auto is in GTA:V? Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik vind de Porsche wel leuk, maar ik kan er even niet op komen op hoe hij ingame heet. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik vind de Porsche wel leuk, maar ik kan er even niet op komen op hoe hij ingame heet. Volgens mij bedoel jij de Comet. Lijkt op een Porsche 911 of 991 wat het ook is. Ik vind zelf de Grotzi Carbonade of hoe die ook heet een van de fijnste auto's maar ik betwijfel of het de snelste is. Wat ik wel weet is dat na alle mogelijke toepassingen de snelheidsbalk niet vol is wanneer ik hem weer laat repareren bij de garage. Reageren
Michael Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Benefactor Dubsta. Vind hem in het standaard echt een klote auto, maar als je hem goed genoeg upgrade kan je er wel een leuke auto van maken. Heb hem al een tijdje, en vind hem echt werkelijk geweldig. Hij is goed voor off-road, in de stad of plaatsjes zoals Paleto Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Snelste zou de Adder (Bugatti Veyron) moeten zijn, of anders toch zeker de Cheetah (Koenigsec). Dat zijn in het echt ook de snelste wagens, dus ..... Mijn voorkeur gaat echter uit naar iets minder snelle bolides. Ik ben groot fan, ook in het dagelijks leven, vd Sentinel (BMW M3), de Comet (Porsche 911 GT2) en de Obey F9 (Audi R8). Bewerkt: 5 oktober 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 De Adder is een zeer snelle auto en rijdt ook fijn. De Coil Voltic hetzelfde.. Maar mijn favoriete auto, is toch echt de Coquette. Reageren
ShiftYZz Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Volgens mij zijn de Carbonizzare en de Entity XF sneller dan de Adder of niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 De Feltzer. Hoewel die eigenlijk allesbehalve van echt snel is. Na wat testen blijkt hij niet veel sneller dan een Issi of Blista. Maar hij klinkt wel erg snel, je hebt het gevoel alsof je de wereld in één trap achter je laat als je er even mee optrekt. Ziet er in mijn mening erg lekker uit en rijdt ook enorm vlot, het zij wat speels. En daarnaast ben ik ook verslaafd aan de Coquette. Ook een speciale vermelding voor de Banshee, die hoewel je het niet zou verwachten, één van de best sturende voertuigen is. Reageren
ShiftYZz Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik bedoelde trouwens de Grotti Carbonizzare, ik dacht dat ie wel sneller was dan de Cheetah en de Adder ofniet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 De Carbonizzare hoort allesbehalve tot de snelste sportauto's, is meer één van de subtoppers. Best wel snel, maar enorm overklast door de top Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 De Cheetah! Lijkt op een Ferrari Enzo. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Entity XF en de Grotti Carbonizzare. Adder vind ik niet fijn rijden door de bochten, maar is wel heel erg snel maar zie weinig verschil met de snelheid van de Entity XF. De Cheetah! Lijkt op een Ferrari Enzo. Ik denk echt heel vaak dat dit een Ferrari La Ferrari is Klik Bewerkt: 1 oktober 2013 door Lord-Vortex Reageren
ShiftYZz Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Kan het dak van die Entity XF trouwens open? Het lijkt namelijk op een cabrio, ik heb er zelf nog nooit in gereden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.