Jump to content

Fijnste + Snelste auto


ShiftYZz

Recommended Posts

Het dak van de Entity XF kan helaas niet open. De Adder is inderdaad het snelste landvoertuig in het spel maar echt geweldig sturen doet ie niet, geldt ook voor de XF trouwens. Wat ik zelf wel een paar favorieten vind zijn de Phoenix, Adder, Cavalcade, Stinger. Of de Vapid Sandking XL.. Zijn er nog wel meer maar die ga ik nie opnoemen.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de ubermacht zion cabrio een top auto. gaat redelijk snel en als je nog sneller wil kan dat. dak open of dicht vind ik gwn awesome. alleen jammer dat me auto in gta online is gestolen dus moet weer gaan sparen voor een nieuwe zucht... hieronder nog een foto van de autoUbermacht_zion_cabrio1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij blijft het toch de Obey 9F. Ik heb beide uitvoeringen in m'n garage staan en ze rijden geweldig. Ook heb ik via de iFruit-app de auto van Franklin, de Buffalo, geüpgrade en ik moet zeggen dat die nu ook super rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Favo voertuigen zijn: Ubermacht Zion (de coupe versie, geen cabrio, is lelijk) Carbonizzare (in Ferrari rood natuurlijk) Phoenix, met zilver/oranje parelmoer lak en moderne velgen. Obey 9F (coupe versie) met zwart/rood parelmoer lak.

En verder weet ik ff geen :v

Hier een plaatje van mn Obey 9F:

Sorry voor kwaliteit, kon op dat moment nog geen gebruik maken van de foto functie.

post-2883-0-87033400-1379976770.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...