Jump to content

The Big Score [Wellicht spoilers]


Dutchy3010

Recommended Posts

Nog helemaal geen topic waarin je je big score moment kunt vertellen? :D

Komtie van mij; heb hem net voor de eerste keer gedaan.

Had eerst beetje onhandig bedacht dat die "gemodificeerde auto" automatisch zou worden gemodificeerd. Daardoor had ik er niets extra's op, heb besloten toen maar even die missie opnieuw te doen. :7

In totaal heb ik ongeveer 34 miljoen per speler opgehaald. Ben gegaan voor "obvious", met de volgende crew:

- Taliana Martinez

- Karim Denz

- Chef

- Patrick McReary

De eerste moet je volgens mij goed hebben, want anders raak je deel van je geld kwijt. Martinez red je en daarom hoeft ze maar 5% ervoor terug. De tweede maakt geloof ik niet zoveel uit, dus maar de goedkope genomen (8%).

Vond het eigenlijk wel mee vallen wat betreft moeilijkheid. Zoals ik al zei heb ik de missie opnieuw moeten doen, vanwege die domme fout met die auto, maar daarna in één keer (zonder checkpoint) gehaald...

Vond het wel een super leuke missie. :D En jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide opties een keer gespeeld. Wat wel opvalt is dat je relatief weinig terug krijgt als je voor de subtiele aanpak kiest; 20 miljoen vs. 30 miljoen. Het moeilijkste stuk was toch wel met die heli door het windmolenpark bij de "obvious" optie. Totaal onmogelijk, mede door die rot besturing. Geen enkele keer in geslaagd om alle drie de heli's neer te halen. Ik heb dat stuk na zo'n 20 keer noodgedwongen moeten skippen. Achteraf maar goed ook, want je verliest de helft van het goud als je er te lang over doet.

Oh trouwens, als je bespaart op diegene die de trein bestuurt dan rijdt de trein volgens mij sneller. Dat maakt wat het wat lastiger om alles precies neer te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Slechts 16 miljoen per man heeft de 'big' score bij mij opgeleverd. Ik dacht toch echt dat ik de beste drivers had gekozen, iig voor de helikopter. Maar de helikopter vliegt tegen de windmolens aan, 100 miljoen naar de klooote.

Bewerkt: door TBrook
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de laatste 10 missies in GTA V juist tegen vallen, mijn favoriete missie is The Paleto Score. Die missie overtreft wat mij betreft zelfs de bankoverval uit GTA IV.

The Paleto Score kent het epische begin stuk met de minigun waarbij je als Trevor zijnde alle politie auto's en helilkopters kort en klein schiet

, beste missie in een GTA ooit voor mij. En ik heb ze allemaal gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Slechts 16 miljoen per man heeft de 'big' score bij mij opgeleverd. Ik dacht toch echt dat ik de beste drivers had gekozen, iig voor de helikopter. Maar de helikopter vliegt tegen de windmolens aan, 100 miljoen naar de klooote.

Toen dat bij mij gebeurde stond er dat de missie mislukt was en moest het overnieuw.. toen lukte het wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 37 miljoen voor alle 3 de personen. Dit met Packie en een andere goede gunman.

Voor de bestuurders had ik Talinta Martnez als helikopterbestuurder gekozen. Lage % take en enorm goede vlieger.

De treinbestuurder had ik de allerslechtste bestuurder genomen. Dit kon niet fout gaan, wat het spel zelf ook al zei, en had dus ook maar een cut van 4% ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb de manier met de boor genomen (denk dat dat niet obvious way is). Zo'n 31 miljoen.de man opgehaald.

Eerste keer kwam ik tot de vluchtauto maar reed ik me wat ongelukkig vast, daarna nog een tweetal keer moeten proberen. Leuke missie, dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de manier met de boor genomen (denk dat dat niet obvious way is). Zo'n 31 miljoen.de man opgehaald.

Eerste keer kwam ik tot de vluchtauto maar reed ik me wat ongelukkig vast, daarna nog een tweetal keer moeten proberen. Leuke missie, dat wel.

Dat is obvious.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...