Jump to content

Best 'Big Score' aanpak?


PatrickBateman

Recommended Posts

Ik ben na 2 dagen hard door spelen weer bij het eind van GTA V (opnieuw begonnen om een hoop geld binnen te halen via de Lester missies), en nu moet ik het plan van aanpak maken voor de Big Score. Wat is het beste plan? Crew, etc? Ik had 25M each personage toen ik hem voor het eerst uitspeelde. Dus graag wil ik horen wat de beste manier is voor het meeste geld! Thanks.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De beste aanpak is obvious en de beste crew is: Taliana (die unlock je door een random event) voor de heli, Karim voor de trein en dan de 2 gunmannen die het minste vragen.

Je kan die 5 sterren makkelijk kwijt raken door in de tunnel van de Jewel Store job te rijden.

>>> Door Jesperkaj: Dubbelposts samengevoegd. Gelieve de volgende keer de Bewerken-knop te gebruiken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Echt gek, mijn broertje heeft precies hetzelfde gedaan als mij en hij heeft 25 miljoen op het eind en ik zit rond de 40..? Heb trouwens géén aandelen gekocht.

Heb je Trevor vermoord? Want dan krijg je ook de helft van zijn aandeel namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Crew: Taliana (die unlock je door een random event) voor de heli, Karim voor de trein en dan de 2 gunmannen die het minste vragen.

Waarom de schieters die het meest vragen: je doet haast toch alles zelf, het heeft niet zo veel zin.

Waarom Taliana: als het goed is crasht de driver toch, dus wat heeft het dan voor zin om eentje met 16% te nemen?

En dan doe ik subtiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...