PatrickBateman Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Ik ben na 2 dagen hard door spelen weer bij het eind van GTA V (opnieuw begonnen om een hoop geld binnen te halen via de Lester missies), en nu moet ik het plan van aanpak maken voor de Big Score. Wat is het beste plan? Crew, etc? Ik had 25M each personage toen ik hem voor het eerst uitspeelde. Dus graag wil ik horen wat de beste manier is voor het meeste geld! Thanks. Bewerkt: 1 oktober 2013 door PatrickBateman Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 subtle lijkt mij makkelijker, maar met Obvious schijn je meer geld binnen te halen... Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Dat klopt, met de subtiele aanpak ligt de beloning rond de 25 miljoen Even verplaatst naar het missiehulp forum overigens. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Echt gek, mijn broertje heeft precies hetzelfde gedaan als mij en hij heeft 25 miljoen op het eind en ik zit rond de 40..? Heb trouwens géén aandelen gekocht. Reageren
puiterken Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 De beste aanpak is obvious en de beste crew is: Taliana (die unlock je door een random event) voor de heli, Karim voor de trein en dan de 2 gunmannen die het minste vragen. Je kan die 5 sterren makkelijk kwijt raken door in de tunnel van de Jewel Store job te rijden. >>> Door Jesperkaj: Dubbelposts samengevoegd. Gelieve de volgende keer de Bewerken-knop te gebruiken. <<< Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Echt gek, mijn broertje heeft precies hetzelfde gedaan als mij en hij heeft 25 miljoen op het eind en ik zit rond de 40..? Heb trouwens géén aandelen gekocht. Heb je Trevor vermoord? Want dan krijg je ook de helft van zijn aandeel namelijk. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik had 30 miljoen. En volgensmij de tweede. Had ook ongeveer als op zijn duurst. Reageren
realhustler Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik heb hem net gedaan, subtle, maar alleen 6 miljoen pp. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Ik heb hem net gedaan, subtle, maar alleen 6 miljoen pp. Dan heb je vast en zeker 'n goedkope driver genomen voor je heli. Die verliest boven het windmolenpark de helft van de buit. Reageren
Suro Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Crew: Taliana (die unlock je door een random event) voor de heli, Karim voor de trein en dan de 2 gunmannen die het minste vragen. Waarom de schieters die het meest vragen: je doet haast toch alles zelf, het heeft niet zo veel zin. Waarom Taliana: als het goed is crasht de driver toch, dus wat heeft het dan voor zin om eentje met 16% te nemen? En dan doe ik subtiel. Reageren
Michael Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Ik heb eerder ook subtiel gedaan. Echter kreeg ik maar vijftien miljoen op mijn bank gezet. Maakt me natuurlijk niet uit, heb nog steeds de BAWSAQ niet gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.