rmeijer18 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ging net nogmaals naar Online en dus een Character aanmaken.. Vanavond eerder kwam die met een foutmelding maar deze kreeg ik nu niet meer, dus character aangemaakt en ik kan nu zonder problemen in GTA Online Reageren
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ja.. niet dus. Je krijgt een korte intro waarna ik tenminste op 'launching session' blijf haken... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Heb je een PS3 of een XboX? Want ik heb net gehoord dat hij het begint te doen op de XboX maar dat hij het nog niet doet op PS3. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik wist dat ik voor een Xbox moest... Maar een PS3 is veel leuker SONY, zouden jullie 1 keer willen meewerken? Reageren
rmeijer18 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik heb Xbox en tot nu toe werkt hij nog prima.. Niks geen intro waar ik in blijf steken of iets Reageren
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Zit op de xbox. Zodra ik bij die eerste race ben, krijg ik 'launching session' die oneindig duurt. Nu na 20 minuten wachten is het laadicoontje zelfs verdwenen.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Zit op de xbox. Zodra ik bij die eerste race ben, krijg ik 'launching session' die oneindig duurt. Nu na 20 minuten wachten is het laadicoontje zelfs verdwenen.. Ik op PS3 geeft daar een ERROR Reageren
bartuz27 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 error error en nog eens error.. Kijk volgende week wel weer een keer want dit word toch niet wat.Social club ook al error koppelen met ps3 ook error. AAAHHHH Reageren
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Oh ik ben er onderhand door. Maar spelen wordt het nog niet, mn buddy komt er niet door Wij wachten geduldig op het weekend Reageren
KRSTL Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Zit op de xbox. Zodra ik bij die eerste race ben, krijg ik 'launching session' die oneindig duurt. Nu na 20 minuten wachten is het laadicoontje zelfs verdwenen.. Dit heb ik dus ook heel de avond.... zuur Reageren
dionkoffie Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 niks werkt godverdomme Reageren
--Simon-- Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 niks werkt godverdomme Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe... Reageren
Marakus Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik begreep dat xbox spelers betalen om op internet te mogen en dus voor de servers betalen, logischerwijs is de infrastructuur van de xbox dan beter dan die voor de PS3, vandaar (lijkt mij) dat het bij de xbox een stuk beter gaat dan bij de PS3... Reageren
leon123 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 niks werkt godverdomme Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe... Het is toch niet zo heel raar dat mensen verwachten waar voor hun geld te krijgen? Als een bedrijf aangeeft op 1 oktober online te gaan dan ben je als klant in de veronderstelling dat je 1 oktober kan beginnen met het spel. Er is hier niemand die het raar vind dat ze wat problemen hebben met de servers maar 2 en halve dag is wel heel erg lang hoor Reageren
--Simon-- Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 niks werkt godverdomme Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe... Het is toch niet zo heel raar dat mensen verwachten waar voor hun geld te krijgen? Als een bedrijf aangeeft op 1 oktober online te gaan dan ben je als klant in de veronderstelling dat je 1 oktober kan beginnen met het spel. Er is hier niemand die het raar vind dat ze wat problemen hebben met de servers maar 2 en halve dag is wel heel erg lang hoor 2 en halve dag is lang? Er zijn genoeg games die veel langer slecht bereikbaar waren. Simcity heeft weken geduurd voordat je fatsoenlijk kon spelen, Battlefield 3 heeft ruim een half jaar geduurd voordat de grootste problemen opgelost waren. En dat zijn nog games die niet eens in de buurt komen qua schaal van spelers en servers. Rockstar is ook één van de weinige die ook van te voren heeft gezegd van "Let op, wij verwachten extreme drukte, dus de servers kunnen onstabiel zijn". Ik ben al blij als ik dit weekend kan spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.