Jump to content

Missie bij Devin


theowner

Recommended Posts

Hallo mensen,

Na een hele avond gespeelt te hebben deed ik mijn playstation uit en de volgende ochtend toen ik hem opstartte was ik Micheal. Ik kan alleen de missie van (D)evin doen, voor de rest wordt er nog 1 T aangegeven van Trevor maar kan ik niks mee omdat ik ook niet van personage kan wisselen??? Als ik dan naar de locatie van de D ga, verdwijnt de D opeens en kan ik er niks doen. Het is een bouwplaats en er staan 3 mooie auto's, voor de rest start er geen missie ofzo.

Alsjeblieft help!!

Groetjesss

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gemerkt dat sommige missies alleen overdag gespeeld kunnen worden. Alhoewel het hier wel steeds Strangers and Freaks betrof. Ik heb geen idee of de hoofdmissies ook tijdsvereisten hebben. De 'D' bij de bouwplaats is volgens mij de missie 'Fought The Law' die je in ieder geval met Franklin zou moeten kunnen starten.

Link to comment
Delen op andere websites

K las net op NU.nl, dat er een bug is bij GTA 5. Dat zou dan komen door het downloaden van GTA 5 Online. Nu is het hopen op een update zodat hij weer verder gaat anders wordt het duidelijk overnieuw beginnen volgens mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...