kevingouda Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Hallo weet iemand waar je de obey 9F cabrio kan vinden ik kan hem nergens vinden Alvast bedankt Kevin Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Als je via je telefoon naar de website www.southernsanandreassuperautos.com gaat kan je de Obey 9F kopen voor $120.000,-. Het is volgens mij niet meer zo dat een heleboel auto's een standaard vindplaats hebben. Dit is volgens mij bij een enkeling dus nog maar het geval. Als je dus niet genoeg geld hebt om deze te kopen via de website is waarschijnlijk de enige oplossing goed rondkijken op straat. De kans waar je hem denk ik het snelst vind is rond Vinewood Hills en Downtown. Dit is het toch wat rijkere gedeelte van de stad en daar kom je wat sneller duurdere modellen auto's tegen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Volgens mij heb ik hem wel eens gevonden op de parking van Galileo Observatory. Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ze rijden redelijk vaak door het downtown gebied, en Rockford hills. Reageren
kevingouda Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Okee Dank je wel ga ff zoeken Die van 120.000 is de normale ik zoek de cabrio die kan je niet kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.