Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Toen ik 2de assassination missie gedaan had heb ik die 300% niet eerst debonair aandelen gekocht dan na missie de volle buit terugkocht dan die redwood aanderlen gekocht dan exact 2 dagen gewacht en ik zie niet dat hij op zijn normale waarde terug sprong nu gaat hij heel traag omhoog per 0.03 % of moet ik eerst even wachten voor dat ik die aandelen koop van redwood ? helpt saven in je huis . dan ga je acht uur vooruit maar ik zie dan dat het maar een half % tje gestegen is dus kweet niet of saven(slapen) helpt in zijn huis weet er iemand wat ik zou misgedaan hebben anders? Bewerkt: 2 oktober 2013 door Variano Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik heb zelf toen niet gesaved in mijn huis. Ik ben gewoon verder gegaan met andere (side)missions en keek na een tijdje naar mijn aandelen om vervolgens te zien dat deze behoorlijk gestegen waren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.