Jump to content

grotti Carbonizzare locatie?


Source

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Ik had aan het begin van de game ooit eens een grotti Carbonizzare gevonden maar die is door de bekende Garage Bug verdwenen ik zie dat die bug nu gefixed is, weet iemand misschien waar ik de grotti Carbonizzare weer kan vinden? Deze auto rijd zo lekker :puh:

-Source

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het altijd online kopen, voor de rest weet ik geen vindplaats maar dure auto's kom je het vaakst tegen in de Rockford hills.

Bij welke shop dan??


Iemand??

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. Daarnaast is het niet nodig een topic binnen een paar uur te bumpen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet dat je oa via je ingame telefoon kunt openen vind je 2 autodealers. Een daarvan zou 'm moeten hebben blijkbaar.

Maar goed .... als het goed is kun je 'm ook hier vinden. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=265,771

En anders kom ik 'm persoonlijk ook geregeld in dit gebied tegen. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=355,739|526,728|505,813|386,722|422,716|452,730|487,738|523,752|513,782|391,816|419,803|446,797|473,805|343,817|322,790|302,752|327,744|364,804

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook ff gekeken voor je, maar idd ..... géén Grotti Carbonizare te koop bij beide shops. Wellicht dat er 'n verschillend aanbod is als je PS3 of X-Box speelt? :? Ik speel op de PS3 iig, dus ..... probeer m'n eerder geposte snapmaps eens uit.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...