Source Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Hallo Iedereen, Ik had aan het begin van de game ooit eens een grotti Carbonizzare gevonden maar die is door de bekende Garage Bug verdwenen ik zie dat die bug nu gefixed is, weet iemand misschien waar ik de grotti Carbonizzare weer kan vinden? Deze auto rijd zo lekker -Source Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Je kunt het altijd online kopen, voor de rest weet ik geen vindplaats maar dure auto's kom je het vaakst tegen in de Rockford hills. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik zie hem best vaak rijden. Vaak ben ik dan zelf in een dure sport wagen aan het rijden in Rockfort Hills. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Source Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Je kunt het altijd online kopen, voor de rest weet ik geen vindplaats maar dure auto's kom je het vaakst tegen in de Rockford hills. Bij welke shop dan?? Iemand?? >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. Daarnaast is het niet nodig een topic binnen een paar uur te bumpen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Op het internet dat je oa via je ingame telefoon kunt openen vind je 2 autodealers. Een daarvan zou 'm moeten hebben blijkbaar. Maar goed .... als het goed is kun je 'm ook hier vinden. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=265,771 En anders kom ik 'm persoonlijk ook geregeld in dit gebied tegen. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=355,739|526,728|505,813|386,722|422,716|452,730|487,738|523,752|513,782|391,816|419,803|446,797|473,805|343,817|322,790|302,752|327,744|364,804 Bewerkt: 2 oktober 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Source Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Weet ik, ik heb bij beide auto ships gekeken op internet maar ik kan deze auto nergens in hun assortiment vinden. Zie ik hem gewoon over het hoofd of is hij er echt niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Heb ook ff gekeken voor je, maar idd ..... géén Grotti Carbonizare te koop bij beide shops. Wellicht dat er 'n verschillend aanbod is als je PS3 of X-Box speelt? Ik speel op de PS3 iig, dus ..... probeer m'n eerder geposte snapmaps eens uit. Bewerkt: 3 oktober 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 De Carbonnizare IS te koop online .. in GTA Online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb gemerkt dat ik hem vaak tegenkom als ik met een F620 in de buurt van de filmstudie en Michael's huis rondrijd. Je kan dat dus proberen als je een F620 tegenkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Als je de Carbonizzare zoekt, neem dan een willekeurig voertuig (maakt echt niet uit welk, maar een Sport/Sedan versnelt het wel) en zoek gewoon hier. Hij spawnt belachelijk vaak op de snelweg als je de stad buitenrijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Source Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Nogsteeds niet gevonden,heb al jullie routes een paar keer geprobeerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 (bewerkt) M'n 2e snapmap was geen route, maar de outline van het gehele gebied waar ik 'm vaak aantref. Probeer dus ook de straten daartussen eens. Bewerkt: 5 oktober 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik dacht dat de auto veel te vinden is in de buurt van de Observatory en op Marlowe Drive. Heb even een snapmapje gemaakt van die twee punten. De Observatory is het bovenstje puntje wat alleen staat en Marlowe Drive is die lange lijn dacht ik. Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Source Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Ook hier helaas niet gevonden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Bij de golfbaan op de parking heb ik er ook meestal eentje staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.