Jump to content

Het nieuws van de week: Shutdown US


commandant

Recommended Posts

Ik las het vandaag in de krant, alle niet essentiële overheidssectoren zijn gesloten tot de Democraten en de Republikeinen tot een plan komen. Gezien het gestang in het Congres de laatste paar jaar denk ik niet niet dat dit snel over gaat zijn. Een weekje minstens.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang ze maar overeenkomen om hun schuldenplafond te verhogen want anders is het hek van de dam. Indien dat mislukt lijdt de hele wereldeconomie hieronder.

Inderdaad!

Erg kinderachtig van de Republikeinen. Wat een chantage... En dat voor een wet die voor ons Nederlanders helemaal niet vreemd klinkt (zorgverzekering voor iedereen en niemand mag worden geweigerd door een zorgverzekeraar).

Link to comment
Delen op andere websites

Al enkele keren op het nieuws gezien. Jammer dat ze het tot zover laten komen, dit levert ook zulke kosten op dat ze niet veel tijd hebben om te overleggen. Hadden die republikeinen nou maar gewoon ingestemd, dan had niemand er last van gehad.

Ben blij dat we geen 'Shutdown' in Nederland kennen/hebben, anders was dat bij ons ook het geval geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt net alsof ze dat als 'veto' willen gebruiken. Wat mij betreft wel erg sinistere versie, moet ik bijvoegen. Want het zijn wel de mensen (die op hun stemmen), die hierdoor de volle laag krijgen.

Net zoals Bas zegt, ben ik ook blij dat wij dat soort dingen niet kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat we geen 'Shutdown' in Nederland kennen/hebben

De Amerikaanse ambassade en het consulaat in Amsterdam sloten niet, daar werd gewoon gewerkt. Maar de hekken van de Amerikaanse begraafplaats in Margraten was wel gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...