Jump to content

waardetransport


DonB3ka

Recommended Posts

Via de Rockstar Social Club kun je een account aanmaken en de waardetransport opzoeken via je checklist. De waarde die ik heb gekregen was niet zo spectaculair zo rond de 3 / 5k

528d11aaea71049f6e4a254e6fd1e62e.jpg

Let op het is een "random event" dus het kan zijn dat als op de plaats aankomt helemaal geen security van staat. (heeft te maken met tijdstip)

Bewerkt: door Proliner
Link to comment
Delen op andere websites

Klik rechtsbovenin op "Not found", dan verschijnen alle events die jij nog niet gevonden hebt als witte markers op het kaartje.

Het kaartje staat onder aan de pagina bij 'Checklist'.

op gta of bedoel je op socialclub?

Via de Rockstar Social Club kun je een account aanmaken en de waardetransport opzoeken via je checklist. De waarde die ik heb gekregen was niet zo spectaculair zo rond de 3 / 5k

http://pokit.org/get/img/528d11aaea71049f6e4a254e6fd1e62e.jpg

Let op het is een "random event" dus het kan zijn dat als op de plaats aankomt helemaal geen security van staat. (heeft te maken met tijdstip)

ik heb gevonden en gedaan wat je zei maar op het spel komt er nie op de kaart

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

In-game verschijnen ze soms op de kaart als een blauw rondje dat voor ''vehicle'' staat. Als je daar naartoe gaat zijn ze als het goed is bezig met het verplaatsen van een koffertje. Schiet de man met het koffertje neer, pak het koffertje op, zorg voor een snelle vluchtauto en verlies de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Via de Rockstar Social Club kun je een account aanmaken en de waardetransport opzoeken via je checklist. De waarde die ik heb gekregen was niet zo spectaculair zo rond de 3 / 5k

http://pokit.org/get/img/528d11aaea71049f6e4a254e6fd1e62e.jpg

Let op het is een "random event" dus het kan zijn dat als op de plaats aankomt helemaal geen security van staat. (heeft te maken met tijdstip)

ik heb gevonden en gedaan wat je zei maar op het spel komt er nie op de kaart

Let op het is een "random event" dus het kan zijn dat als op de plaats aankomt helemaal geen security van staat. (heeft te maken met tijdstip)" Dus je hebt ook een beetje geluk nodig :)

Bewerkt: door .Timothy
plaatje naar link
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij (ik weet het niet zeker) als je hem neerschiet voor dat hij de koffer achterin neerlegt dan blijft het event terugkomen.

op twee locaties heb ik al meerder keren geld gescoord, zonder een savegame te loaden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Is er ergens een lijst met de tijdstippen voor Random Events? Ik kom echt op verschillende tijdstippen op bepaalde plekken maar geen Random Events...

Op WikiGTA is er een pagina waar de random events uitgebreid worden beschreven. Hopelijk helpt dat een beetje. En mocht dat niet helpen, dan is er ook een hele lijst op een andere website. knipoog.gif

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...