Niellss Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik ben nu bij deze missie en heb de missie afgesloten nadat ik foto's heb gemaakt van de omgeving en daarbinnen. Na deze missie heb ik twee berichten of e-mails gekregen van Lester waarin hij zegt dat ik naar de loods moet gaan, waar je die rode pakken moet halen en de gas moet onderscheppen bij het busje. Echter telkens als ik naar de H-iconen ga gebeurt er niks, de loods blijft leeg en het busje rijdt gewoon weg en de logo's verdwijnen dan ook. Ik kan ook niet van character veranderen. What to do ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dave99 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Hoe heet deze H missie En wat gebeurd er precies waneer je character probeert te wisslen zijn de andere 2 characters donker grijs? (in het character-wheel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Het gaat dan bijvoorbeeld over het volgende filmpje: Als ik op die plaats kom staan de 3 'mannen' er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dave99 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Staan de wagens er wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Hier heb ik ook last van gehad. Toen ik mijn PlayStation 3 opnieuw opstartte en vervolgens weer naar die plek ging werd de missie wel gestart, hopelijk lost dat bij jou het probleem ook op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Ja de wagens staan er wel, heb ook een keer gehad dat ze er niet stonden maar ben er nu al 10 keer geweest ofzo... Begint een beetje te irriteren zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Niemand? Zou graag verder willen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dave99 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Niemand? Zou graag verder willen.. dan neem je de wagen en niks aan de hand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niellss Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik ben er dus uit wat het was. Het lag dus allemaal aan de GTA Online Update waardoor mijn spel "corrupt' werd en wat ik ook deed niet van personage kon wisselen of missies kon spelen. Toch bedenkt en deze kan op slot. ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FloorkeB Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik heb de missie volledig uitgespeeld. Maar ik heb geen geld verdiend. Nu lees ik dat sommige heists geen geld opleveren. Is dit er ook zo een? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Bij de eerste heist (deze dus) krijg je gewoon je geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FloorkeB Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Bij de eerste heist (deze dus) krijg je gewoon je geld Hmmzzz... Micheal en Franklin zitten nog onder gedoken, en ik kan alleen maar met Trevor spelen. Heeft het hiermee te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Ja, zodra je weer terug kunt naar Michael en Franklin, krijg jij gewoon je geld overgeboekt. Lester zal dat wel aankondigen in een een mailtje/sms (en de bank stuurt je ook nog een mail). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.