Jump to content

Lester assassinations missies - SPOILER?!


PatrickBateman

Recommended Posts

Ik heb eindelijk het spel voor de 2e keer uitgespeeld en speciaal de Lester assassinations missies bewaard. Even een vraag daarover. Als ik de guy dood die ik moet doden en de beurs gaat flink in de plus, heeft het dan ook zin om het geld van Michael en Trevor ook in te zetten? Zou wel leuk zijn, heb ik op ieder personage een hoop geld.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij ligt de BAWSAQ er ook vrijwel altijd uit, BAWSAQ werkt via Social Club. En aangezien nog niet alles goed werkt m.b.t. Social Club en Online... Waarschijnlijk staat er dan ook niet onder de nummers in het midden, wanneer je van radiozender verandert in de auto, 'Share'. Staat er bij mij ook haast nooit, maar als dat er staat, doet de BAWSAQ bij mij het meestal ook ;) Is denk ik wachten op een patch o.i.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh dat is balen. Heb namelijk een soort side missie waarbij ik die nodig heb om ook een hoop geld te verdienen. :)


Aah shit man, BAWSAQ blijft maar offline. Hoelang kan dit duren? Anders kan ik alsnog geen geld maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Aah shit man, BAWSAQ blijft maar offline. Hoelang kan dit duren? Anders kan ik alsnog geen geld maken..

Ik heb precies hetzelfde probleem nu. :puh: Je geeft geen geld uit (aan bijvoorbeeld real estate), omdat je nog die missies wilt doen (en dus zoveel mogelijk wilt verdienen). Je kan echter ook die missies niet doen... Vervelende impasse op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Aah shit man, BAWSAQ blijft maar offline. Hoelang kan dit duren? Anders kan ik alsnog geen geld maken..

Ik heb precies hetzelfde probleem nu. puh2.gif Je geeft geen geld uit (aan bijvoorbeeld real estate), omdat je nog die missies wilt doen (en dus zoveel mogelijk wilt verdienen). Je kan echter ook die missies niet doen... Vervelende impasse op dit moment.

Haha precies. Dit zijn eigenlijk best grote fouten van Rockstar...


Voor de mensen die BAWSAQ willen gebruiken, bij mij doet ie het nu eindelijk dus try it out!

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...