Fifacodgta Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 1: Ik heb op de map een atomic blimp terwijl ik geen dlc heb gebruikt. Wat is die atomic blimp op de map dan? 2: Op de telefoon had je voor de update van gisteren naast de smsjes je progress. Daar stond in welke missies je kon doen en hoeveel missies je hebt gedaan etc. Dat is nu veranderd in Jobs etc. Is het veranderd door de update en heeft iedereen het? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 1: Je moet DLC hebben voor de blimp. 2: Ik heb het niet..... Reageren
Fifacodgta Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 1: Je moet DLC hebben voor de blimp. 2: Ik heb het niet..... Heb jij online gespeelt/opgestart? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik had dat ook terwijl ik nog niet online had gespeelt... Dus het ligt waarschijnlijk niet aan of je online bent geweest. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ook al heb je de DLC niet, de Atomic Blimp is te zien in V. Je kan er alleen niet in vliegen. Wel vernietigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.