Ata Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Waar kan ik deze vinden? Heeft iemand hier een goede site voor waar er veel van staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Kijk eens op http://cgtextures.com Daar hebben ze een uitgebreid aanbod aan textures! Haal ik de mijne ook vandaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Wel, hier heb je er een aantal en omdat je zo fantastisch bent heb ik speciaal voor jou een deel van mijn texturefolder geüpload (download). Noteer dat ik de afbeeldingen die in het bestand zit niet heb gemaakt/in mijn bezit heb. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Heeeeel erg bedankt beide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Haal ik de mijne ook vandaan Wat moet je met textures als je niet aan Photoshop doet? Maar zijn wel mooie websites die in dit topic staan, ik heb ze ook maar eventjes aan m'n favorieten toegevoegd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 In dit topic staan ook een aantal packs, evenals een hoop andere resources. Absoluut het doornemen waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Haal ik de mijne ook vandaan Wat moet je met textures als je niet aan Photoshop doet? Ik doe aan 3D modelling, dus wie zegt dat er witte gebouwen zijn? Ik wil er wel een texture op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.