rjv Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 weet iemand wat ik fout doe, want de 1e keer dat ik er een nieuwe auto in heb gestopt doet hij het normaal, maar de volgende keer zitten de wielen op het dak van de auto en kan ik ook niet in de auto stappen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dan heb je hem niet goed geinstalleerd, heb je .dff en de .txd wel met de IMG tool in je folder geset, lees anders even de ReadeMe, van de auto Reageren
rjv Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ik heb me toch echt aan deze beschrijving gehouden: 1. Macht von allen geänderten Dateien vorher ein Backup, falls doch mal was schief geht! 2. Ihr benötigt das IMG Tool 2.0, welches ihr euch unter folgendem Link runterladen könnt: Geen LINKS! 3. Öffnet mit dem IMG Tool die gta3.img (C:/.../Rockstar Games/Grand Theft Auto San Andreas/models) und sucht nach dem Eintrag "landstal", es sollten nun landstal.dff sowie landstal.txd gefunden werden. 4. Benennt beide Dateien nach old_landstal.dff bzw. old_landstal.txd um! 5. Addet nun ZUERST NUR die landstal.dff aus diesem ZIP- File und anschließend die landstal.txd 6. Schließt nun das IMG Tool und wechselt in den Ordner C:/.../Rockstar Games/Grand Theft Auto San Andreas/data und öffnet die Dateien carcols.dat, handling.cfg und vehicles.ide 7. Überschreibt nun in diesen Dateien jeweils die Einträge, die mit "landstal" beginnen mit den folgenden Zeilen: en hier nog even een screenshot van hoe vaag dat er uit ziet met de wielen op het dak klikkerdeklik en normaal op de weg zie je dan 4 wielen op het wegdek rijden en een heel klein stukje dak boven het wegdek uitkomen. Post edited by Wauzie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Owke, nu nederlands :blink: , er ziet hier gewoon een bug in, trouwens doe je wel new game, daar kan het ook aan liggen Reageren
rjv Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) dan zal het dat van new game wel zijn *edit* nee toch niet ook al begin ik een nieuwe, de auto's doen nog steeds raar. Bewerkt: 17 juli 2005 door rjv Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Tja dan zit er een bug in de auto, is hij niet goed gecodeerd ofso, ik heb geen verstand in auto's Reageren
jac Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Probeer eens de vehicle.ide of handeling.cfg terug te zetten naar het orgineel, helpt ook weleens. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ja, dat zou het ook kunnen zijn, kdenk dat je hier wel backups voor moe hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.