Dutchy3010 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Pfff, zit je lekker GTA V te spelen, word je ineens weer aan het werk gezet. Daarvoor ben ik toch geen admin geworden? Lekker kort berichtje, dan kan ik weer verder. Jacky-2007 neemt de taken over van NandroDavids in het contests subforum. Alle verzoeken vanaf nu aan hem, svp. Succes, Jacky. Over & sluit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik vind jouw nieuwe manier van berichtgeving echt geweldig, leest heerlijk snel weg. Top! Succes Jacky! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Gouden wissel! Nou ja, feitelijk een paarse wissel natuurlijk, maar toch. Jacky, veel succes daar Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Changer! Mooi mooi, succes Jacky en bedankt Nandro voor het in banen leiden van het subforum de voorbije (vele) maanden! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Veel plezier en succes toegewenst, Jacky! En Nandro, bedankt voor het modereren van GTAForum Contests afgelopen tijd. Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik vind jouw nieuwe manier van berichtgeving echt geweldig, leest heerlijk snel weg. Top! Succes Jacky! Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Bedankt Nandro, succes Jacky! (nu we het toch kort houden) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Bedankt NandroDavids en succes Jacky-2007! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Het moet niet gekker worden. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) suc6&ty Zo, korter dan dit kan ik het niet maken. Bewerkt: 2 oktober 2013 door SpacyColours Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Pfff, zit je lekker GTA V te spelen, word je ineens weer aan het werk gezet. Zit je lekker GTA V te spelen, wordt je aan het werk gezet in Contests. Dank voor de succeswensen allemaal! Ik vertrouw erop dat jullie ervoor zorgen dat ik genoeg te doen heb, dus kom maar op met die contest-ideeën, mijn postvakje staat ervoor open! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Succes voor Jacky en bedankt Nandro! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.