Ymosky Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Pfff, zit je lekker GTA V te spelen, word je ineens weer aan het werk gezet. Zit je lekker GTA V te spelen, wordt je aan het werk gezet in Contests. Haha, ja dat zul je vast wel heel vervelend vinden! veel succes daar Jacky! Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik dacht dat dit topic ging over een subforum speciaal voor moderator contests... Reageren
Michael Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Veel succes Jacky, en goed werk heb je geleverd, Nandro! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Oeh oeh Bedankt Nandro, veel geluk Jaap Reageren
Basssss Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Tja, het leven is hard als je op een knopje moet drukken... Succes Jacky! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Pfff, zit je lekker GTA V te spelen, word je ineens weer aan het werk gezet. Daarvoor ben ik toch geen admin geworden? Lekker kort berichtje, dan kan ik weer verder. Jacky-2007 neemt de taken over van NandroDavids in het contests subforum. Alle verzoeken vanaf nu aan hem, svp. Succes, Jacky. Over & sluit. :schater: Schitterende mededeling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.