Mazzeltje Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik ben opzoek naar een sabre gt, of turbo. Weet niet precies hoe hij heet. Weet iemand hoe ik eraan kom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Van de wiki: Starts to spawn consistently after the player has completed Trevor's Minutemen Strangers and Freaks side-mission strand. Appears in Paleto Bay Spawns more commonly in Downtown Los Santos when the player is driving another muscle car. E.g. Dominator, Gauntlet or Phoenix. veel plezier met vinden en hij heet in gta V de sabre Turbo idd Bewerkt: 2 oktober 2013 door xSANx-xERWINx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Mooie informatie. Die ga ik morgen even opzoeken. Bedankt voor de info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) In GTA: Online heb ik er gister eentje gevonden Ik bedoel hiermee te zeggen, car spawns zijn toch wel een stuk beter in Online. Bewerkt: 3 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 In GTA: Online heb ik er gister eentje gevonden O nee toch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 inderdaad op online vind je de sabre sneller dan single player, ik wist pas dat die er in zat toen ik de sabre zag in de intro van gta online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.