End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik denk dat sommige onder jullie ooit wel de video scooter borthers zullen gezien hebben die gemaakt is in GTA IV, zo niet kan je hem hieronder bekijken. Wel toen ik vandaag GTA V speelde en ik schakelde over naar Trevor zat hij op een scooter achter iemand anders met een scooter te rijden en een paar zinnen van bovenstaande video te herhalen, ik vond zelf wel geweldig om een verwijzing naar deze video te zien. GTA V versie: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Heb het ook al meegemaakt, is hilarisch. Ook wel mooi van Rockstar om er zo'n verwijzing in te steken Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb ook al gehad dat dit inderdaad gebeurde en moest aan hetzelfde denken. Ik denk dus wel dat dit een easter egg is inderdaad. Een erg leuke als je 't mij vraagt om iets te koppelen aan de community. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.