Variano Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik had een verzekering en tracker gekocht voor een auto die ik gestolen had nu had ik de game herladen later en ik zie message komen dat ik verzekering kan bellen om auto terug te vinden nu kijk ik in contactlist en ik zie geen contact staan om die verzekering te bellen :s iemand een oplossing? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 De verzekering heet "Mito Mutual Insurance" als ik het me goed herinner. Heb je daarvoor gekeken? Reageren
Proliner Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 En anders kan je kijken op de map naar een auto icoontje. (tracer) Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Zelfde probleem heb ik. Icoontje van je auto zie je niet meer en er wordt gezegd dat je die verzekering moet bellen, maar die staat niet in mijn lijst. Reageren
1McBean1 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik moest het vandaag gebruiken reed door een hek om de politie te ontglippen maar daar was een sloot >_< ik belde de verzekering en zag het icoontje staan en daar stond mn auto dus het werkt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
dionkoffie Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 ik heb hem wel in me lijstje staan maar mijn probleem is dat ze nooit opnemen Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Ze nemen pas op als je de auto echt niet meer kan besturen. Bijv. Als je hem in het water rijd Reageren
isoboy007 Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 je moet ook die andere upgrade kopen! Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Sorry voor de bump, maar lag er denk ik aan omdat alles door elkaar liep. Het combineren van je auto modifieën met een tracer en daarna naar offline en weer switchen naar online liep in de war. Nu geen problemen meer mee trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.