GuitarGuy666 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Na de reactie van guardian in het qvdm topic kon ik het niet laten dit geweldige topic te openen: Welke mobiele telefoon heb jij niet meer? En dan bedoel ik natuurlijk wat voor mobiel je had voor de mobiel die je nu hebt Ik had hiervoor altijd een oude samsung. Modelnummer helaas vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 iPhone 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Mijn vorige phones: Zo'n PTT draaischijf telefoon met draad Nokia 3310 Sony Ericsson ding iPhone 3G iPhone 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Haha, geweldig topic! was natuurlijk te verwachten! Was het zelf ook al van plan, toen ik die reactie van Guardian las, maar ben het daarna weer vergeten Ook nog zo'n grijze PTT draaischijf thuis gehad! En dat ding werkte altijd! Een hele oude telefoon met klepje aan de voorkant + antenne, merk zou ik echt niet meer weten! Samsung c60 (die is in het water gevallen een Nokia telefoon (ik denk een Nokia 1600 ofzo) Samsung i5800 Bewerkt: 3 oktober 2013 door Ymosky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Geen... En ik heb er nog steeds geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Sony Ericsson T610 iPhone 3G Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Motorola C115 Alcatel ding Samsung SGH-250 Samsung Galaxy Apollo Samsung Galaxy S2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Nokia 1112 Samsung .... (Weet de naam niet meer) Blackberry 9780 Nu een Iphone 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Nu een Iphone 4 Die vermelding hoort hier niet thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Geen... En ik heb er nog steeds geen Damn, you're a boss... Die vinger in je handtekening, komt tot z'n recht... Ikzelf heb 3 mobiele telefoons gehad. Het begon met de Nokia 3310, daarna volgens mij een sagem en nu ben ik mijn oude kast kwijt. Ik had die al sinds 2008. Bewerkt: 3 oktober 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Na de reactie van guardian in het qvdm topic kon ik het niet laten dit geweldige topic te openen: Fijn dat er toch iemand iets met mijn voorzet gedaan heeft - Pocketline Swing - Nokia 3310 - Nokia E5 Tussendoor heb ik denk ik nog wel andere telefoons gebruikt, maar welke dat waren weet ik niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Leuk topic! 2 x Samsung X640 Samsung Star Sony Ericsson Live Walkman(echt bazengeluid, heeft vanachter 2 speakertjes die lekker hard gaan ) Sony Xperia S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Hoe kom je erop. Nou ja, laat ik dan maar het rijtje afgaan: - Vodafone 533 - Nokia 5130 XpressMusic - Samsung Ch@t 335 Overigens is het wel interessant dat dit topic in Beeld & Geluid staat, terwijl zijn grote broer in None of the Above vertoeft. Luxuries, waar bent u als we u nodig hebben? >>> Door Guardian1980: Daar heb je een punt Gauw verplaatst.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 - Nokia - Nokia (Exacte modelnamen weet ik niet meer, die waren vroeger ook niet de makkelijkste) - Een Samsung - Een LG - Een Samsung Star - Een BlackBerry - Een Galaxy S2 - Een Galaxy S3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 - Nokia - Nokia (Exacte modelnamen weet ik niet meer, die waren vroeger ook niet de makkelijkste) - Een Samsung - Een LG - Een Samsung Star - Een BlackBerry - Een Galaxy S2 - Een Galaxy S3 Make up your mind! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.