Dotz Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Onderstaand vest is een verwijzing naar de film ''Drive'': Wellicht dat dit een verwijzing is naar de internetmeme ''Courage Wolf'', het kan natuurlijk ook gewoon een toevallige gelijkenis zijn... Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Plaatje 5 (een na laatste) doet het niet. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Bij mij doet hij het wel? Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Moet je een fatsoenlijke uploader gebruiken, en niet één die een dynamische pagina als een plaatje probeert te formatten. Ik heb 'm even naar het daadwerkelijke plaatje veranderd, dan werkt het wel. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb nooit eerder problemen gehad met postimage, bovendien waren alle vier de plaatjes geupload met dezelfde uploader. Er is dus geen sprake van een ''onfatsoenlijke uploader'' . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.