KRS-one_ Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Weet er iemand hoe je online andere spelers moet muten? Groetjes KRS-one Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Ga naar het menu en ga daarna naar het tabje "Online". Als je dan naar "Players" gaat zal je een lijst met alle spelers zien en als je dan op een specifieke speler klikt krijg je de optie om hem te muten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Bovendien kun je nog via het interactiemenu kiezen wie je wilt horen: je crew, vrienden, beide of iedereen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Dat werkte bij mij dus niet, als ik bijvoorbeeld alleen crew selecteerde hoorde ik alsnog allemaal random mensen. Zal waarschijnlijk wel een bug geweest zijn denk ik. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik had inderdaad al zo'n vermoeden. Ik weet namelijk niet hoe die functie zich binnen een Job gedraagt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 (bewerkt) Dat weet ik ook niet, maar in free roam werkte het in ieder geval bij mij niet. Bewerkt: 4 oktober 2013 door TalkingPear Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Daar gaat m'n beredenering Bij mij werkte het in free roam dus wel goed. Reageren
GTARM Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 In free roam blijven ze bij mij ook maar schreeuwen, wordt er gek van. Er is dus geen optie om iedereen te muten? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ga naar het menu en ga daarna naar het tabje "Online". Als je dan naar "Players" gaat zal je een lijst met alle spelers zien en als je dan op een specifieke speler klikt krijg je de optie om hem te muten. Ik heb het uitgelegd in mijn eerste post in dit topic. Reageren
GTARM Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ga naar het menu en ga daarna naar het tabje "Online". Als je dan naar "Players" gaat zal je een lijst met alle spelers zien en als je dan op een specifieke speler klikt krijg je de optie om hem te muten. Ik heb het uitgelegd in mijn eerste post in dit topic. Ja maar specifieke speler, dus per speler muten? Dan blijf ik bezig, want ik zit steeds bij andere spelers natuurlijk. Of begrijp ik je verkeerd? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Op mijn manier moet je inderdaad iedere speler apart muten, ik denk niet dat er een optie is om iedereen te muten. (Die heb ik in ieder geval nog niet gevonden) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.