Jump to content

2 monitors op 1 pc

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een videokaart op het moederbord zitten (64mb) en nog een videokaart in mn agp aansluiting zitten(ati radeon 9800PRO).

Op de videokaarten zit allebei maar 1 aansluiting voor een monitor. is het nu mogelijk om toch 2 monitors op mn pc aan te sluiten?

ik heb het wel geprobeerd maar de monitor die op het moederbord aangesloten was daar kreeg ik geen beeld

Geplaatst:

Moet je eens bij:

Bureaublad ->RMB -> Instellingen ->

Beeldscherm:

1. Standaardbeeldscherm [etc]

2. Standaa [etc]

Dan op 2 zetten.

Geplaatst:

Het kan zo zijn dat je MoBo OF de onboard kaart accepteerd OF het AGP slot. In dat geval zal het niet werken. Misschien kun je iets in je BIOS vinden?

Kijk ook even bij Deze Computer => Eigenschappen => Hardware => Apparaatbeheer => Beeldschermadapters of er daar 2 staan. Is dit het geval dan kun je beeld op de 2e krijgen door de handelingen van Timos te volgen.

Geplaatst: (bewerkt)

toen ik een nieuwe videokaart had gekocht en de videokaart op het moederbord niet meer gebruikte had ik de onboard vga disabled, maar nu kan ik die optie niet meer vinden :huh:

Bewerkt: door denniss
Geplaatst:
toen ik een nieuwe videokaart had gekocht en de videokaart op het moederbord niet meer gebruikte had ik de onboard vga disabled, maar nu kan ik die optie niet meer vinden :huh:

Je weet dat hij er zit, dus even blijven zoeken :-)

Geplaatst: (bewerkt)

1. Druk eerst met je rechtermuisknop op je achtergrond en dan eigenschappen

sp32200507171049448sy.jpg

2. Ga naar het tabblad instellingen Druk daar op het pijltje naar beneden (bij mij staat er EIZO bla bla bla

sp32200507171050229ve.jpg

(owja let niet op mijn snelkoppelingen :puh:)
Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...