druidspruit Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 dit is waar hij bij mij blijft hangen.. ik zie spelers spawnen enzo maar hij blijft launching session zeggen -.- enige oplossingen?? (xbox 360) Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Nee.. Het ligt aan de servers, ik snap niet dat mensen blijven proberen.. Reageren
Dave99 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Is bug deze bug heb ik ook Rockstar is bezig met het fixen van deze bug.. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Heb precies hetzelfde probleem. Wat kan ik er tegen doen. Wacht nu al 3 maanden. En op YouTube filmpjes werkt ie gelijk op dag 1. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Die mensen op Youtube hebben gewoon geluk, er is niks dat je kan doen behalve wachten. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Hoelang wachten? Totdat er wat in beeld komt te staan? Na waiting for other players? Reageren
druidspruit Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 ik heb hem al een uur laten wachten en er gebeurd niks dus denk niet dat dat de oplossing is Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik heb zelf na 3 uur de moet opgegeven. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Met wachten bedoel ik niet wachten tot er wat gebeurt, er zal namelijk waarschijnlijk niks gebeuren omdat het gewoon niet werkt. Ik bedoel dat je moet wachten tot Rockstar het probleem oplost. Reageren
Thecrimson Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 (bewerkt) ik heb dus hetzelfde probleem. zwaar irritant. Bewerkt: 4 oktober 2013 door Thecrimson Reageren
druidspruit Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 ik hoop dat rockstar er eens wat aan doet... heel veel mensen hebben dit en ik wordt er gek van... steeds 2x die verdomde cutscene en dan waiting for players of met geluk bljft hij op launching session ookal wordt het daar niks beter op.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.