Ricown92 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Hey, Sommige vrienden van mij op ps3 kunnen spelen online, maar ik bljjf "Rockstar cloud servers unavailable" deze melding krijgen. Hebben jullie dat ook? Gr, Ricardo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Volgende keer kan je beter de search functie gebruiken, klik en klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik krijg zelf deze melding ook, ook al heb ik vanaf het begin (vanaf de launch op 1 oktober) tot aan gistermiddag 5 uur al gewoon een GTA: Online character kunnen aanmaken en kunnen levelen, alleen kan ik nu niet bij mijn character wegens de door jou genoemde melding Gewoon wachten, Rockstar werkt eraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricown92 Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Oke sorry! Ahh, ja zie vrienden gewoon spelen maar krijg alleen die melding.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.