Jump to content

Monitor


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik heb een heel simpel vraagje over HDMI monitoren dat ik nergens beantwoord zie. Als ik via HDMI een monitor aansluit op m'n laptop, worden de boxen die aangesloten zijn op m'n laptop dan niet gebruikt?

Met andere woorden: is het mogelijk om een HDMI monitor aan te sluiten waarbij enkel het beeld wordt doorgestuurd?

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Als je via HDMI een monitor aansluit op je laptop wordt het geluid gewoon nog via je laptop afgespeeld. Tenzij je anders aangeeft en je monitor geluid ondersteund natuurlijk.

Als je via HDMI een monitor aansluit op je laptop wordt het geluid gewoon nog via je laptop afgespeeld. Tenzij je anders aangeeft en je monitor geluid ondersteund natuurlijk.

Dankje! Hoe zou dat switchen van geluid dan in z'n werk gaan(wil het eens testen door m'n laptop op de TV aan te sluiten)? Ik vind het nogal raar dat het geluid standaard op de PC afgespeeld wordt terwijl HDMI beeld en geluid doorstuurt, maar goed.

@ hierboven: Dankje! _O_ Ninja. :puh:

@ hieronder: Oké, bedankt! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje! Hoe zou dat switchen van geluid dan in z'n werk gaan(wil het eens testen door m'n laptop op de TV aan te sluiten)?
Ligt volgens mij een beetje aan je videokaart ook. Ik heb het programma Catalyst Control Center. Daarmee bepaal ik waar hij het beeld en geluid naartoe stuurt. Zo kan ik mijn PC ook aansluiten op een TV, en dan het beeld op de TV afspelen en het geluid via de boxen van PC laten gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mijn desktop kan je via Asus Audio control (of zoiets dergelijks) zelfs instellen welk programma welke speaker gebruikt. Zo spelen mijn speakers de muziek af terwijl skype notificaties via de speakers van de monitoren gaat. Niet iets waar ik zelf voor gekozen heb maar ben te lui om het aan te passen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...