Entiendo Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Hey, ik heb een vraagje. Mijn online character is klein uitgevallen. Als je je character maakt en je selecteert m, en je ziet opeens de introfilmpje dat hij wordt opgehaald door Lamar. Dan zegt Lamar opeens "You look smaller than in the picture". Dit omdat mijn mannetje zo klein is. Is dit standaard of heb je ook normale lengtes? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 dafuq, 2 topics? Mijn mannetjes/ vrouwtje (;3) zijn ook ietsje kleiner... Maar Lamar is ook een toren vaneen kerel.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Dat is een van de nadelen van deze character creator en een van de redenen waarom veel mensen erover klagen, je kan je lengte namelijk niet aanpassen. Bewerkt: 3 oktober 2013 door TalkingPear Reageren
ZeroJens Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Jup iedereen is zo klein. Maar ik had liever een normale creator gehad mrja zo lukt het ook wel als ik kan opslaan tenminste >.< Reageren
1McBean1 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Ja kwam ik ook net achter en mn nek was erg lang .-_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.