IV trailer Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Was iemand de Wilhelm Scream tijdens de bootachtervolging al is opgevallen? Hier een filmpje van het fragment: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Was me nog niet opgevallen, moet er altijd wel om lachen als dit in films en games word gestopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Weet je zeker dat het er niet in geedit is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ja, want ik hoorde het zelf ook toen ik deze missie speelde. Vandaar ook dat ik het fragment er even bij heb gezocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Was me inderdaad opgevallen tijdens het spelen. GTA kon natuurlijlk niet achterblijven en moest eens deze legendarische gil gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Rockstar gebruikte die schreeuw echter al in Chinatown Wars hoor thebig. Ik had hem wel gehoord, maar speciaal genoeg om het te posten vond ik het niet (gezien de massa's aan films en games waar het geluid in te vinden is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.