Jump to content

Geld

GTApolicechief

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen over geld.

Ik heb op de bleuprint via een UV lamp een geheim tekst ontdekt dat je 500.000 kistje kan vinden. Die kan ik tot nu niet vinden, zijn er nog andere manieren om heel snel geld te krijgen/verdienen. Kunnen jullie dat dan zo goed mogelijk uitleggen. IVM Die ziekenhuis kosten vind ik niet normaal ;l

Ik hoop dat jullie mij goed kunnen helpen. :-).

Alvast bedankt. :D.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is géén kistje te vinden met 500.000 dollar. Er staat ''Bring 500.000 cash'', dus brengen.

''Trevor Philips Enterprises. Weaponry, narcotics, intimidation and casual wear.

Lago Zan Cudo. Great ocean, highway north, through north chumash, 0.5 miles past Raton Canyon.

<- when guard rail ends, follow the dirt road down the docks.

Bring $500,000 cash. Xxxxx''

Gewoon de aanwijzingen volgen en kijken wat er gebeurd. :)

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

Dat doe ik dan mooi niet, want ik heb juist geld nodig. Dan ga ik het niet uitgeven ;S

Geplaatst:

Ja, de bedoeling is om zoveel mogelijk bedrijven te kopen. Daar komen inkomsten van binnen, iedere hoofdpersoon heeft zijn eigen bedrijven. Er staan bij een hoop bedrijven ook voertuigen waar je in kunt stappen om bedrijfsmissies te doen. Ook word je zo nu en dan gebelt dat een bedrijf hulp nodig heeft en komt er een letter van een missie op de radar te staan die je binnen een tijdslimiet moet doen anders verdwijnt de missie weer. Hierdoor krijg je meer inkomsten bij de bedrijven die je gekocht hebt.

Geplaatst:

Oké Zijn er ook andere manieren om snel geld binnen te krijgen? Ik wil namelijk Die golf baan kopen die achterlijk duur is ;S

Geplaatst:
Heists zullen toegevoegd worden aan GTA: O op een later tijdstip.

Is er al bekend wanner die Heist worden toegevoegd ?

Geplaatst:

Oké Zijn er ook andere manieren om snel geld binnen te krijgen? Ik wil namelijk Die golf baan kopen die achterlijk duur is ;S

Aandelen kopen tijdens de assassinations van Lester. Hier krijg je wat info over de BAWSAQ en zoek ook nog even het forum door, want er zijn genoeg topics geopend over vragen daarover.

Geplaatst:

De golfbaan is eigenlijk de moeite niet waard, je krijgt er 't zelfde voor per week als de Cinema van 30,000,000$

Geplaatst:

@Tommy-Vercetti: Oké, Dan ga ik eerst sparen voor de 2 bioscopen als ik daar de zelfde inkomen voor krijg ;p. Dan heb ik sneller de 150 mln hihi.

@mostwantedkid: Ik heb hoofdverhaal lijn al helemaal uitgespeeld, ik ga de hele verhaallijn niet meer opnieuw doen, Daar heb ik even geen zin in. (Met Replay lukt het niet had ik al keer geprobeerd). Dus ik ga wel extra veel winkels overhalen, beurs zo doen. Ook al krijg je miss op het gedrag maar 50 dollar of 100. Het is toch mee genomen. :-).

Geplaatst:

Ik ben er vandaag achter gekomen dat de geldkoffer glitch weer werkt als je je Xbox van internet af haalt en het bestandje update verwijderd van je harde schijf.

Me savegame werkte gewoon, en ook nadat ik het weer aan het internet heb gehangen en weer hebt ge-update werkte me savegame nog.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...