gta-collector Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Je zou het idd van bedrijven,winkelovervallen,races etc. moeten hebben, want in de story missies is het ( vind ik) vrij weinig geld wat je krijgt. Zeker als je vergelijkt met vorige gta's. Het grootste bedrag wat ik gevonden heb ( als je geluk heb) is $100.000. Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 met de story missies haal je anderhalf miljard op als je het goed doet, dat is best genoeg. Reageren
gta-collector Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Dan zou het wel aan mij liggen..... Als je de personages bij elkaar rekent heb je wel veel geld. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 met de story missies haal je anderhalf miljard op als je het goed doet, dat is best genoeg. Alleen als je de Lester missies tot het eind bewaard en steeds de volle mep inzet op de juiste aandelen. Doe je dit niet, dan kom je afhankelijk van je keuzes bij de heists op zo'n 30 miljoen uit. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Krijg je voor een heist 30 miljoen. Of voor allemaal samen? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Neuh !!! Als je NIET investeert in aandelen en GEEN bedrijven koopt, dan heb je aan het eind vd storyline (afhankelijk vd keuzes die je maakt bij de heists) zo'n $30 miljoen per persoon bij elkaar gespeeld. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Dat is wel heel weinig.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.