Jump to content

Taxiritten


S.Knoop

Recommended Posts

Ik moet wachten tot GTA V op pc uitkomt.

Maar ik wil weten of men de taxi weer kan nemen zoals in GTA IV.

Kan dat nu ook weer? Ik vond het bij IV wel fijn, omdat je dan sneller missies kan spelen en ook in missies zelf zonder zelf rijden bij plaats van bestemming bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks.

Dus eigenlijk nog beter geregeld dan in IV. Daar had je soms dat er geen taxi in de buurt was namelijk.

Oke, even opnieuw je savegame laden, dan rijden er vaak wel weer taxies in de buurt.

Nu kun je dus bellen en even wachten tot ie aankomt. Dat zal wel snel gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar controls waren nu toch juist andersom? Gewoon instappen is achterin nu..

Ja, als je nu je driehoekje ingedrukt houd jat je hem. Als je hem gewoon 1x indrukt stap je achterin in. In GTA IV was dit omgekeerd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA V 3 keer uitgespeeld in 2 weken en ik heb geen één keer een taxi genomen, de omgevingen en radio stations zijn zo sfeervol dat ik daar geen behoefte aan heb. In GTA IV deed ik niks anders dan taxi's nemen in missies. De storyline van GTA V is al niet zo lang ( in ieder geval niet in vergelijking met GTA IV en San Andreas ) Dus als je taxi's neemt ben je in 15 uur wel klaar in plaats van net tegen de 20 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA V 3 keer uitgespeeld in 2 weken en ik heb geen één keer een taxi genomen, de omgevingen en radio stations zijn zo sfeervol dat ik daar geen behoefte aan heb. In GTA IV deed ik niks anders dan taxi's nemen in missies. De storyline van GTA V is al niet zo lang ( in ieder geval niet in vergelijking met GTA IV en San Andreas ) Dus als je taxi's neemt ben je in 15 uur wel klaar in plaats van net tegen de 20 uur.

Als je wilt dat je langer onderweg bent, zodat de game langer duurt, maar lopen en/of fietsen te lang vind duren moet je juist taxi's nemen. Uiteraard moet je dan niet de rit zelf skippen. De taxichauffeur houd zich, tenzij je de "hurry" toets gebruikt, keurig aan de regels en dan duurt het 'n eeuwigheid voordat je op de plaats van bestemming bent. Met de hurry optie ben je ook langer onderweg dan dat je zelf rijdt, maar dat gaat iig niet tergend langzaam meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met Franklin downtown cab co koopt kan je gratis met de taxi, overigens alleen met hem.

ik vind het wel handig want je kunt gewoon klooien met stocks en andere dingen doen terwijl je naar de andere kant van de map moet

Ja, dit doe ik ook altijd, handig om meerdere dingen te doen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...