lifeguard Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Als je naar gta online gaat, zie ik geen bussen, trucks en trailers, vliegtuigen kun je niet pakken.... waarom is dat? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 (bewerkt) Die komen latrer waarschijnlijk wel. Bewerkt: 5 oktober 2013 door GTA5VehicleFreak Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Trucks en trailers zijn er wel, ik heb op de snelweg al namelijk trucks met aanhangers zien rijden. Of er bussen en vliegtuigen zijn weet ik niet zeker, maar het lijkt me logisch dat je gewoon in vliegtuigen kan vliegen aangezien je die kan kopen. Reageren
lifeguard Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Trucks en trailers zijn er wel, ik heb op de snelweg al namelijk trucks met aanhangers zien rijden. Of er bussen en vliegtuigen zijn weet ik niet zeker, maar het lijkt me logisch dat je gewoon in vliegtuigen kan vliegen aangezien je die kan kopen. ik zie niemand vliegen en op het vliegveld staan er 3 die niet open gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.