DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Als ik me probeer aan te melden voor GTA Online op PSN ofzoiets krijg ik 'Er is een fout opgetreden,U bent afgemeld bij het PSN.' Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik heb daar heel soms ook last van. Zelf weet ik ook niet echt hoe het komt. Ik heb het thuis nooit, maar als ik mijn PS3 op een andere WIFI zet, dan geeft hij deze melding ook wel eens. WIFI probleem dus...... Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Het is al in order bedankt,nog een dingetje,hoe krijg je je character mannenlijk? Reageren
Variano Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 kan enkel in de optie als je je mannetje maakt dan bij de optie waar je zijn ouders en grootouders kiest daar staat het onder male of female, als het dat is wat je bedoeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.